موتور های DC

سیم پیچی موتور DC

سیم پیچی موتور های DC

سرویس تعمیر سیم موتور DC

مرکز تخصصی عیب یابی و سرویس و تعمیر و سیم پیچی موتورهای DC با بیش از 40 سال سابقه و دارای کارشناسان و متخصصان تحصیل کرده و باتجربه و امکانات کارگاهی پیشرفته

موتور جریان مستقیم (Direct current or DC motor)، موتور الکتریکی است که با جریان مستقیم (برق DC) کار  می‌کند. این موتور، انرژی الکتریکیِ جریان مستقیم را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند.

همه موتورهای جریان مستقیم به یک مکانیسم داخلی (مکانیکی یا الکترونیکی) برای تغییر مداوم جهت جریان در آرمِیچر موتور نیاز دارند. به این مکانیسم، کوموتاسیون می‌گویند.

اکثر موتورهای DC حرکت چرخشی دارند، به جز موتورهای خطی که حرکت خطی دارند (نمی‌چرخند).

موتورهای DC دارای گشتاور راه‌اندازی بالا و قابل تغییر هستند و کاربرد بسیاری در صنعت دارند. سرعت موتور DC با روش‌های مختلفی قابل کنترل است؛ از جمله با تغییر ولتاژ تغذیه‌ (مثلاً به روش PWM)، یا تغییر جریان سیم‌ پیچ‌های موتور.

موتورهای DC با ابعاد کوچک در ابزارآلات برقی و لوازم برقی خانگی (به شکل موتور یونیورسال)، اسباب‌بازی‌ها …، و با ابعاد بزرگ در آسانسورها، خودروهای الکتریکی، بالابرها و در کارخانه‌های نَوَرد لوله و فولاد استفاده می‌شوند. همچنین این موتورها در کاربردهای صنعتی که به کنترل دقیق سرعت و گشتاور نیاز دارند، استفاده‌های فراوان دارند.

عیب یابی و سرویس و تعمیر موتور و سیم پیچی موتور های

DC کاری است تخصصی  که دوران موتور بصورت تخصصی توسط کارشناسان تحصیل کرده و باتجربه  این

خدمات را برای مشتریان محترم ارائه می نماید.

سرویس و تعمیر و سیم پیچی موتور DC

در این مرکز فروش قطعات یدکی موتور DC مانند: ذغال. درپوش. فنر پشت ذغال. بدنه موتور DC. آهنربای موتور DC . گیربکس و… به فروش می رسد.

فروش موتور DC و ارسال به سراسر کشور

پذیرش خدمات از سراسر کشور صورت می پذیرد.

ارسال قطعات یدکی به سراسر کشور

نظرات راجب “سیم پیچی موتور DC

  1. فرهاد گفت:

    سلام ببخشین یه موتور DC 800 وات دارم فکر کنم سوخته هم ضعیف شده هم لرزش داره امکان تعمیر برای شما هست ۳۶ ولته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *